حظر تجول شامل الجمعة والسبت  
    قطاع تأجير السيارات السياحية خارج حسابات الحكومة   امام دولة الرئيس : الظلم الواقع على مربي المواشي دون "٢٠٠ راس "   "المستشفيات الخاصة": الشكر والتقدير لجميع كوارد المهن الصحية   الصحة: 5 إصابات بكورونا ترفع الحالات إلى 358   حظر تجول شامل الجمعة والسبت   عبد الرحمن ابوحاكمة يكتب .. حظر التجول ١٧ + ١٨ ٠٠   نعي فاضل من آل النجار ..   هارفارد الاردنية على طريق السلط... د. ماهر الحوراني: صنع في الاردن   موهبتي من بيتي فرصة لاكتشاف المواهب في فترة التباعد الاجتماعي   اصحاب اعمال سوريون يتبرعون لمساندة جهود الدولة بمكافحة كورونا  
التاريخ : 10-12-2019
الوقـت   : 05:47am 

هل قصدت زوجة أحمد الفيشاوي محمد رمضان بـ نمبر زفت وان ؟

الشعب نيوز -

اثارت ندى الكامل زوجة الممثل المصري أحمد الفيشاوي جدلا كبيرا مؤخرا بعد نشرها فيديو ظهرت فيه ترقص الى جانب سيارتها، ما عرّضها لعدد كبير من الانتقادات، ورغم ردّها على ذلك، عادت ندى وردّت على احد المتابعين، منتقدة الفنان المصري محمد رمضان بدون ان تسميه، قائلة: “زعلانه جدا جدا لاني ضد فكره الاستعراض ب حاجاتك وتفضل تتمادي لحد ما الحكايه بتبقي مرض..زي ما بيحصل مع فنانين كنير الايام دي”.

مضيفة: “اه بين حاجتك وانبسط بس مش لازم تقرف الناس ليل نهار انك نمبر زفت وان ..حرام فيه ناس لما بتشوف حد بيعمل كده بتتعقد وممكن تعمل اي حاجه عشان اسلوب الضغط النفسي للاستعراض بيخللي الناس عاوزه تكون كده ب اي طريقه وده خطر جدا”.


وقد كتبت الكامل تعليقاً على صفحة التواصل الإجتماعي : محمد رمضان رجل مكافح ذو عزيمه جباره..وموهبه متفرده ..ورجل عصامي ..علي المستوي الشخصي انسان ذو خلق ..وهو صديق ل زوجي..وشخصيه متواضعه …وانا مجبتش سيره محمد في حاجه ولا كنت بحاول توجيه اي كلام مباشر او غير مباشر للاسطوره.لان اللي بيكتب مش انا…

و مش عشان تجيبوا clicks تكتبوا كلام غريب من عندكم برجاء تحري الدقه قبل كتابه اي article و اتاكدوا من الحساب اللي بيكتب باسمي عشان في impersonaters كتير …وفيه كذا اكونت fake ب اسمي..ده راجل ربنا ادالوا حب للعربيات زي ما اي حد عنده شغف ب حاجه…وانا مقدرش اسقط علي محمد لاني عندي نفس الشغف ده .ازاي اهاجمه؟




التعليقات

لا يوجد تعليقات على هذا الخبر
اضافة تعليق
الاسم
التعلق

تنويه

 • تتم مراجعة جميع التعليقات، وتنشر عند الموافقة عليها فقط.
• تحتفظ " الشعب نيوز " بحق حذف أي تعليق، ساعة تشاء، دون ذكر الأسباب.
• لن ينشر أي تعليق يتضمن إساءة، أو خروجا عن الموضوع محل التعليق، او يشير ـ تصريحا أو تلويحا ـ إلى أسماء بعينها، او يتعرض لإثارة النعرات الطائفية أوالمذهبية او العرقية.
• التعليقات سفيرة مرسليها، وتعبر ـ ضرورة ـ عنهم وحدهم ليس غير، فكن خير مرسل، نكن خير ناشر.